ZA VAS SMO PRIPREMILI VELIKI IZBOR DESTINACIJA U ZEMLJI I INOSTRANSTVU PO NAJPOVOLJNIJIM CENAMA !

››› 39. GODINA SA VAMA

KONGRESI I SEMINARI

KONGRESI I SEMINARI


 HOTEL M je savremen hotel sa četiri zvezdice i prvi licencirani kongresni hotel u Beogradu. Predstavlja idealan izbor smeštaja za poslovne ljude, sportiste i sve one koji turistički posećuju Beograd. 
Savremene konferencijske sale, kapaciteta 20 - 500 mesta, klimatizovane su i opremljene najsavremenijom audio-vizuelnom opremom. Idealne su za organizovanje kongresa, konferencija, seminara, simpozijuma, izložbi, prezentacija, banketa i proslava. 
Stručna podrška tima  Hotela M biće Vam na raspolaganju u organizaciji svakog segmenta Vašeg događaja.


Izaberite  jednog partnera za sve što vam je potrebno:


·        hotelski smeštaj

·        kompletan  catering

·        konferencijske sale

·        audio-vizuelna oprema

·        turistička agencija

 

 

Turističko  preduzeće Mladost-turist a.d. uspešno posluje  više od  30 godina. U sastavu  preduzeća  su  turističke  agencije i  Hotel M sa  četiri zvezdice. 

 

Turistička agencija je specijalizovana za  aktivnosti  poslovnog turizma  i  pružanje   kompletne  usluge organizacije   sledećih skupova:

Organizacija kongresa;

Organizacija  konferencija;

Organizacija seminara;

Organizacija  simpozijuma;

Organizacija prezentacija; 

Organizacija  izložbi;

Organizacija  promocija;

Organizacija radionica i  kurseva;

Organizacija godišnjica preduzeća i  sličnih  poslovnih skupova;

Manifestacije: kokteli dobrodošlice, svečane večere, banketi , venčanja ....

 

Zavisno  od Vasih  potreba,  možemo  preuzeti  kompletnu  ili  delimičnu  organizaciju  bilo  koje  navedene  aktivnosti.

 

Dugogodišnje iskustvo u organizaciji  poslovnih skupova , oko  200  značajnijih događaja koje organizujemo  godišnje, profesionalno  osoblje ,  savršeni  ambijent  Hotela M ,  vrhunska  oprema  konferencijskih  sala, konkurentne cene i  visoki  kvalitet  usluga  čini  dobar  temelj    ka ostvarenju   Vaših ciljeva.

Prepustite nam sve  detalje oko organizacije poslovnih  događaja po  Vašoj  meri i  neka  Vaš skup ostane  u  nezaboravnom sećanju  svih  učesnika.

O našem  radu  i  trudu  najbolje  govore  reference koje nam  daju  naši  klijenti i  brojne firme, ustanove i  udruženja.

 

U želji za što  dugoročnijom poslovnom saradnjom nudimo Vam  i  dodatne  pogodnosti u  obliku  prigodnih  popusta  kod  sklapanja  korporativnih  ugovora.

 

 HOTEL M   je  moderan hotel sa  četiri  zvezdice. Smešten u jednom od  najlepših  i  najmirnijih  delova  Beograda  okružen  zelenilom   nacionalnog  parka  Banjičke šume, a svega 5 km udaljen  od centra grada. Zahvaljujući lokaciji i visokom  kvalitetu usluga, razvio  se  u  prepoznatljiv   poslovni hotel.

Enterijer koji  spaja moderan  dizajn i klasičnu  eleganciju odiše  prijatnim i  toplim sjajem. Prepustite se  bogatim  gastronomskim  doživljajima u našem restoranu Exclusive. Odaberite  vrhunski  odmor   u  udobnim sobama i uživajte  u letnjoj bašti hotela ,  okruženoj raskošnim  zelenilom  Banjičke šume.

 

U sastavu  hotela   se nalazi 130 soba,  8 apartmana i 42 Premier sobe. Sve sobe i  apartmani  poseduju  direktnu telefonsku  liniju, mini bar, TV sa satelitskim programom, bežični internet i individualni klima uređaj  a   većina terasa je sa pogledom  na šumu.

Smeštaj uključuje  bogat buffet doručak, besplatan wireless  internet, obezbeđen  parking, i  besplatno korišcenje  Business centra.


 Hotel M   je jedan  od  najprestižnijih  hotela  u Srbiji i pruža  usluge organizovanja svih  vrsta okupljanja  bilo da je reč o  korporativnom  skupu   od 20  učesnika     ili  međunarodnom  kongresu   od  500  učesnika.

 

Da bi  realizacija Vašeg  događaja  bila besprekorna, nudimo Vam sledeće  usluge:

 

-         priprema  plana aktivnosti

-          rezervacija smeštajnog  kapaciteta i  konferencijskih  sala po najpovoljnijim cenama

-         Organizacija kompletnog  cateringa /svečana  večera , kafe pauze, banket, kokteli.....

-         Izrada   plana  prihoda i  rashoda

-         Audio-vizuelna oprema i  tehnička  podrška

-         Komunikacija sa pozvanim  predavačima, potencijalnim učesnicima i  organizacija njihovog  boravka

-         Komunikacija sa  sponzorima, izlagačima i organizatorima izložbi

-         Ažuriranje  prijava i registracija učesnika na internetu

-         Asistencija prilikom štampanja kongresnog materijala

-         Asistencija kod  brendiranja konferencijskih sala  /roll up, baneri, posteri,zastavice.

-         Usluge  fotografa / izrada   filma /CD  o događaju

-         Registracioni  desk

-         Svečano otvaranje/ scenario sa umetničkim programom

-         Usluge   osoblja neophodnog za registraciju, administrativne poslove,  hostese.

-         Avionske karte za    predavače  ili  VIP učesnike.

-         Transfer  gostiju  aerodrom-hotel-aerodrom

-         Turistički  program-  pre i post kongresne ture,   razgledanje  Beograda, izleti...

-         Nadgledanje kongresa ili  seminara

 

Profesionalnošću, gostoljubivošću  i  visokim kvalitetom usluge učinićemo  da  Vaš  boravak i svaka organizacija  poslovnih  i svečanih  događaja  bude jedinstven  doživljaj.

 

Neka  Hotel M  bude  mesto  Vaših   susreta,  prijatnih  druženja, mesto  okupljanja , poslovnih  uspeha  i  svečanih  trenutaka.

 

Obratite nam  se  s poverenjem

GALERIJA FOTOGRAFIJA

Copyright © 2008 Delphin Software (All Rigths Reserved)